دكوراسيون رويايي دكوراسيون رويايي .

دكوراسيون رويايي

چرا مبل تختخواب شو بخريم؟

مبل تخت‌خواب شو يكي از محبوب‌ترين انواع مبلمان در بين خانواده‌هاست. اين نوع مبل، علاوه بر اينكه ظاهر زيبايي دارد، از نظر كاربردي نيز بسيار عالي است. امروزه، با توجه به افزايش جمعيت شهري و كوچك شدن مساحت‌هاي زندگي، استفاده از مبل تخت‌خواب شو براي فضاي كوچك زندگي بسيار مهم است.اين نوع مبل، تركيبي از مبل و تخت خواب است. در طول روز، مبل تخت‌ خواب شو مي‌تواند به عنوان يك مبل راحتي مورد استفاده قرار بگيرد و در شب به راحتي به يك تخت خواب تبديل شود. براي تغيير شكل اين مبل، بايد فقط صندلي را كمي جلو بكشيد و بعد از آن، قاب تخت‌خواب را به بيرون كشيده و پايين بياوريد. اين عمليات بسيار ساده است و تقريباً توسط هر كسي قابل انجام است.

چرا مبل تختخواب شو بخريم؟
حفظ زيبايي در عين استحكام
قابليت هايي فراتر از يك مبل
كيفيت بالاي مواد اوليه
قابليت مونتاژي بودن دسته هاي مبل
فضاي نشيمن بيشتر از مبل راحتي
لذت داشتن يك كمد و تخت دقيقا وسط پذيرايي
مبل هاي تختخواب شو براي زماني كه مهمان داريد و يا زماني را كه با خانواده خود روي مبل بگذرانيد و زماني كه آماده رفتن به رختخواب هستيد، مي توانيد به راحتي مبل را به تختخواب تبديل كنيد و خواب راحت شبانه را فراهم كنيد.

https://mobl24.com/product-category/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%aa%d8%ae%d8%aa%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d8%b4%d9%88-%d8%aa%d8%ae%d8%aa-%d8%b4%d9%88/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۶:۴۸ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)

مبل تخت خواب شو مدرن آرا سوفا

مبل تخت خواب شو بهترين و كامل ترين سبك مبلمان راحتي است كه ميتوانيد خريداري نماييد. تركيب دو وسيله مهم با يك ديگر ميتواند تا حد زيادي از هزينه هاي شما بكاهد. به طور كلي وسايلي كه چند منظوره هستند يعني ميتوان با خريد يك وسيله بي نياز از چند وسيله ديگر شويم را وسيله چند منظوره ميگويند كه بسيار از هزينه هاي اضافي شما كاهش ميدهد.

معمولا خانم ها براي خريد جهيزيه به دنبال وسايل چند منظوره هستند كه هم از خريد وسايل اضافي كه شايد در سال يك بار از آن استفاده كنند جلوگيري نمايند و هم اينكه از هزينه هاي بالا بكاهند.

مبل تخت خواب شو هم دقيقا يكي از همان وسايل كاربردي است كه ميتواند مشكل شما را حل كند.

مبل تخت خواب شو نياز شما به مبل ،به تخت خواب و به كمد را به زير 10% ميرساند.

مبل تخت شو در وهله اول مبلي زيبا و شكيل است. در همان حال مبلي است كه به تخت خواب تبديل ميشود و دقيقا در همين حالت ميتواند جاي يك كمد بزرگ و جا دار براي شما باشد.

براي خواندن و كسب اطلاعات بيشتر از انواع مبل تختخواب شو آرا سوفا كه بهترين برند توليدي مبلمان تخت شو در ايران است وارد لينك ابتداي صفحه شويد و از آف آخر ماه اين مجموعه استفاده كنيد.


برچسب: مبل تختشو، مبل تخت شو، مبل تخت خواب شو، مبل تختخواب شو، مبل تختخوابشو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۷:۵۰ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)

مبل تخت شو چيست؟

امروزه به مبلماني كه استفاده چند گانه دارند به اطلاح مبل تخت شو يا تختخواب شو مي گويند. اين نوع مبلمان داراي كاربرد بيشتر، فضاي كمتر و امكانات بشتر نسبت به ساير مبلمان مي باشند. مبل تختخواب شو با تغييرات زندگي امروزي همراه و همسو شده و بسياري از مشكلات مثل كمبود جا در خانه را مرتفع كرده است .مبل تختخواب شو به علت تخت شو بودن جزئي جدا ناشندني در دكوراسيون هاي شيك امروزي شده كه علاوه بر اون كاربرد ها و ويژگي هاي خاص خود را هم دارد. در اين مقاله سعي داريم شما را براي خريد مبل تخت شوراهنمايي كنيم ،تا انتها همراه ما باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۷:۴۶ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)

خريد مبل تختخواب شو از آرا سوفا

براي خريد مبل تخت خواب شو از آرا سوفا كه بهترين توليد ككنده مبلمان تخت شو در ايران است وارد لينك زير شويد.

http://mahdis.toonblog.ir/post/9


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۴:۲۸ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)

خريد انواع مبل تخت خواب شو از برند آرا سوفا

براي كسب اطلاع از قيمت ها و خريد انواع مبل تخت خواب شو از بهترين برند توليد كننده انواع مبلمان تخت شو در ايران ميتوانيد وارد لينك زير شده و خريدي به ياد ماندني را براي خود ثبت كنيد.

https://yeganeh2023.royablog.ir/post/15/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%B4%D9%88


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۵:۴۱ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)