دکوراسیون رویایی دکوراسیون رویایی .

دکوراسیون رویایی

راز های نگفته در مبل تختخواب شو چیست؟

مبل تختخواب شو، ترکیب دو وسیله ی حیاتی مهم در هر خانه ایست. با این تفاوت که ما با خرید مبل تختخوابشو یکبار هزینه کرده ایم برای داشتن دو وسیله ی مهم.
برای خرید مبل تختخواب شو باید فاکتور هایی را در نظر بگیرید که شاید کمتر کسی در زمان خرید این وسیله یحیاتی به شما گفته باشد.  در این مقاله با من همراه باش تا بهت بگم به چه چیز هایی باید توجه کنی قبل از خرید.

کیفیت:

کیفیت از مهم ترین آپشن هایی هست که در مبل تختخوابشو باید در نظر بگیرید، بسیاری از فروشگاه ها و گالری های مبلمان به دلیل اینکه فروش و سود خودشون خیلی براشون مهمه، از کیفیت کار میزنن تا قیمت تمام شده در کمترین حالت خودش با توجه به حاشیه سودی که بالا دریافت میکنن باشه. پس موقع خرید از کیفیت مبل مورد سلیقه تون حتما اطمینان پیدا کنید.

متریال:

مبل تخت شو از متریال و مواد خاص و با کیفیت باید تولید بشه چون در خانه شما در واقع نقش دو تا وسیله رو ایفا میکنه پس مطمئن بشید که جنس پارچه و یا جنس تشک نشیمن و باقی اجزای مبل مثل پایه ها که باید خیلی مستحکم باشن رو در نظر بگیرین تا در مدت زمان کوتاهی مجبور به تعویض و تعمیر مبل نشین.

مکانیزم:

میدونید دیگه مبل تختخوابشو به مکانیزمی که در اون استفاده میشه خیلی بستگی داره که چطور و چگونه است. چون مبل تخت شو به تعداد بالا در طول روز باز و بسته میشه و از مبل به تخت یا بلعکس تغییر حالت میده باید از باکیفیت ترین مدل ها استفاده بشه که طول عمر مفید مبلتون رو بیشتر از 10 سال تضمین کنه. پس یادت نره از جنس مکانیزم مبل هنگام خرید اطمینان کامل رو پیدا کنی.

این 3 رازی که راجع به مبل تختخواب شو گفته شد از مهم ترین مسائلی هستش که خیلی از فروشنده ها به شما موقع خرید نمیگن، اما من با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم تا الان فهمیدم این موارد خیلی مهمه که در انتخاب مبل تختخواب شو دقت بشه.

امیدوارم مطالب گفته شده در این مقاله به دردت بخوره و بتونه کمک کننده باشه برات تو بهترین انتخاب برای خرید مبل.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۹:۰۸ توسط:مهدیس موضوع: نظرات (0)