دكوراسيون رويايي دكوراسيون رويايي .

دكوراسيون رويايي

4 مدل از بهترين انواع مبل تختخواب شو در ايران

مبل تخت شو وسيله اي پر كاربرد در عين حال محبوب و مقرون به صرفه اي است كه در چند سال اخير جايگاه ويژه اي بين خانواده هاي ايراني پيدا كرده است. شايد اين سوال شما باشد كه مبل تختخواب شو چيست؟ مبل تخت خواب شو... 

مبل تخت خواب شو وسيله اي پر كاربرد در عين حال محبوب و مقرون به صرفه اي است كه در چند سال اخير جايگاه ويژه اي بين خانواده هاي ايراني پيدا كرده است.



شايد اين سوال شما باشد كه مبل تختخواب شو چيست؟

مبل تختخوابشو در واقع تركيب دو وسيله ي كاربردي و مهم در منازل است كه عمدتا هزينه ي زيادي هم بايد براي خريد آن صرف كرد. براي داشتن خوابي راحت بايد هزينه ي زيادي براي تهيه تختخوابي راحت داشته باشيد و همچنين براي داشتن دكوراسيوني لوكس و مدرن نياز است تا يك ست مبل زيبا براي اتاق نشيمن خريداري كنيد. اما همه ما ميدانيم كه خريد همه اين لوازم چقدر ممكن است براي ما هزينه داشته باشد. پس بهترين كار براي داشتن اين وسايل و استفاده از آن و همچنين صرف هزينه ي معقول براي آن ها خريد مبل تختخواب شو است.

مبل تخت شو اين امكان را به شما هديه ميدهد كه به راحتي آن را به تختخواب تبديل كرده و در طول شب و يا خواب روزانه از آن استفاده كنيد.

همچنين با ظاهر شيك و مدرني كه دارد ميتوانيد از آن براي اتاق نشيمن خود استفاده كنيد. اكثر مدل هاي مبل تختخوابشو يك فضاي ذخيره سازي پنهان براي گذاشتن وسايلي كه شايد در خانه براي آن جاي مناسبي نداشته باشيد دارد. شما با استفاده از فضاي باكسي كه در زير نشيمن مبل تخت شو تعبيه شده است ميتوانيد بسياري از وسايل خود را سامان داده و در آن قرار دهيد.

حال كه با مبل تختخواب شو آشنايي اوليه را كسب كرده ايد ميخواهيم ۴ مدل پر فروش و جذاب مبل تخت خواب شو در سال ۱۴۰۲ را در ادامه به شما معرفي كنيم، پيشنهاد ميكنيم خواندن اين مقاله را تا انتها ادامه دهيد.


برچسب: مبل تختخواب شو، مبل تخت شو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۰:۰۷ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)

راز هاي نگفته در مبل تختخواب شو چيست؟

مبل تختخواب شو، تركيب دو وسيله ي حياتي مهم در هر خانه ايست. با اين تفاوت كه ما با خريد مبل تختخوابشو يكبار هزينه كرده ايم براي داشتن دو وسيله ي مهم.
براي خريد مبل تختخواب شو بايد فاكتور هايي را در نظر بگيريد كه شايد كمتر كسي در زمان خريد اين وسيله يحياتي به شما گفته باشد.  در اين مقاله با من همراه باش تا بهت بگم به چه چيز هايي بايد توجه كني قبل از خريد.

كيفيت:

كيفيت از مهم ترين آپشن هايي هست كه در مبل تختخوابشو بايد در نظر بگيريد، بسياري از فروشگاه ها و گالري هاي مبلمان به دليل اينكه فروش و سود خودشون خيلي براشون مهمه، از كيفيت كار ميزنن تا قيمت تمام شده در كمترين حالت خودش با توجه به حاشيه سودي كه بالا دريافت ميكنن باشه. پس موقع خريد از كيفيت مبل مورد سليقه تون حتما اطمينان پيدا كنيد.

متريال:

مبل تخت شو از متريال و مواد خاص و با كيفيت بايد توليد بشه چون در خانه شما در واقع نقش دو تا وسيله رو ايفا ميكنه پس مطمئن بشيد كه جنس پارچه و يا جنس تشك نشيمن و باقي اجزاي مبل مثل پايه ها كه بايد خيلي مستحكم باشن رو در نظر بگيرين تا در مدت زمان كوتاهي مجبور به تعويض و تعمير مبل نشين.

مكانيزم:

ميدونيد ديگه مبل تختخوابشو به مكانيزمي كه در اون استفاده ميشه خيلي بستگي داره كه چطور و چگونه است. چون مبل تخت شو به تعداد بالا در طول روز باز و بسته ميشه و از مبل به تخت يا بلعكس تغيير حالت ميده بايد از باكيفيت ترين مدل ها استفاده بشه كه طول عمر مفيد مبلتون رو بيشتر از 10 سال تضمين كنه. پس يادت نره از جنس مكانيزم مبل هنگام خريد اطمينان كامل رو پيدا كني.

اين 3 رازي كه راجع به مبل تختخواب شو گفته شد از مهم ترين مسائلي هستش كه خيلي از فروشنده ها به شما موقع خريد نميگن، اما من با توجه به تحقيقاتي كه انجام دادم تا الان فهميدم اين موارد خيلي مهمه كه در انتخاب مبل تختخواب شو دقت بشه.

اميدوارم مطالب گفته شده در اين مقاله به دردت بخوره و بتونه كمك كننده باشه برات تو بهترين انتخاب براي خريد مبل.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۹:۰۸ توسط:مهديس موضوع: نظرات (0)